איזה פנס כדאי לכם להחזיק בבית?

פנסים חיוניים לשמירה על בטיחות הבית שלכם במצב חשוך או הפסקות חשמל בלתי צפויות. אבל עם כל כך הרבה סוגים שונים של פנסים בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת אילו מהם הם הטובים ביותר עבור הבית שלך.

בואו נסתכל על סוגי הפנסים שכדאי לכם להחזיק בביתכם.

פנס כיס

הסוג הראשון הוא פנס כיס, המכונה גם פנס מחזיק מפתחות. המכשירים הקטנים אך החזקים הללו מושלמים לשמירה בכיס או בארנק, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש יומיומי. הם מגיעים גם בדגמי LED וגם בדגמי נורות קונבנציונליות, כך שאתה יכול לבחור את מה שמתאים ביותר לצרכים שלך.

פנס חירום

פנס נוסף שכדאי שיהיה בבית הוא פנס חירום. אלה מגיעים בדרך כלל עם סוללות נטענות והגדרות אור מרובות כגון מצב strobe או SOS, מה שהופך אותם ליעילים במצב של הפסקת חשמל או כאשר אתם צריכים להתריע לאחרים על מצב חירום.

פנס ראש

לבסוף, כדאי גם להשקיע בפנס ראש אם אתם צריכים דרך להאיר ותוך כדי לשמור על הידיים שלכם חופשיות, למשל בזמן גינון או עבודה על פרויקטי עשה זאת בעצמך ברחבי הבית. פנסי ראש מספקים תאורה בהירה ללא צורך להחזיק בפנס עצמו בו-זמנית – מושלם כאשר אתה צריך את שתי הידיים חופשיות!

המלצות לפנסי ראש עם תאורה בהירה ואיכותית:

פנס Streamlight 61304 שנטען על ידי USB הוא בחירה מצוינת למי שמחפש פנס ראש המספק תאורה בהירה. פנס ראש אמין זה מציע 80 לומן של אור ומציע מצבי תאורה מרובים, כולל פונקציות הדלקה ועמעום. יש לו גם סוללה נטענת לאורך זמן, המאפשרת לך להשתמש בו עד 10 שעות בטעינה אחת. הוא קל משקל, נוח ללבישה, ויציאת הטעינה המובנית ב-USB מקלה על שמירה עליו בכל פעם שאתה צריך.

עוד פנסי ראש מעולים הם הפנסים של חברת לדלנסר המיוצרים בגרמניה, והחברה מציעה ליין גדול מאוד של פנסי ראש האיכותיים ביותר בשוק שמותאמים גם לשימושים מקצועיים וגם לשימושים ביתיים, כך שאם אתם מחפשים פנס ראש איכותי עם נתוני בהירות בין הטובים בשוק וכמובן גם נתוני סוללה וטעינה איכותיים, שימו לב לסדרת הפנסים של לדלנסר שהיא בין הטובות בשוק העולמי

 

לסיכום

לכל אחד מסוגי הפנסים הללו יש מטרה ייחודית משלו וניתן להשתמש בו כדי לוודא שהבית שלכם מואר כראוי בכל עת. השקעה באחד (או יותר!) בטוח תביא שקט נפשי ותהפוך את החיים בבית להרבה יותר קלים במצבים בהם אתם צריכים תאורה זמינה.

אולי יעניין אותך גם