ארנקי נשים? הנה הטרנדים הלוהטים של חורף 2023

חורף 2023 מביא לשוק מגוון חדש לגמרי של ארנקים לנשים, ובין אם את מחפשת משהו פרקטי או משהו שמושך את העין במיוחד, בטוח יש משהו שיתאים לסגנון שלך.

בכתבה הבאה חקרנו והבאנו לכם רק כמה מהטרנדים החמים ביותר המוצעים הזאת.

שילוב של מחזיקי כרטיסים באנרקים

העונה זאת אנחנו רואים שילוב של הרבה פראקטיות בעיצובים סופרם אופנתיים. כמו למשל, השילוב של מחזיקי כרטיס אשראי ובשילוב גם חריץ לשמירת מטבעות הפך לחלק אינטגרלי בכל ארנק נשים לא משנה כמה קלאס הוא רוצה להיות. מדובר על בחירה אידיאלית עבור נשים שאוהבות לשמור על דברים פשוטים אך מסוגננים.

ארנקי שרשרת

ארנק השרשרת עשה קאמבק גדול בעונת החורף הזו ומביא מנה של יתרון וחיוניות. מושלם לשילוב עם כל אאוטפיט ביום או בלילה, ארנקים אלה מגיעים בכל מיני צבעים וסגנונות משחור קלאסי ועד ירוק ניאון.

ארנקים גדולים קרוס בודי

ארנקים אלו מושלמים עבור נשים שמעדיפות ארנק גדול שאפשר לקחת אותו כמו תיק אלכסון. ארנק כזה נותן הרבה מקום לכרטיסים והפתקים שלך. העיצובים הנוחים האלו מגיעים עם רצועה ארוכה כך שניתן לענוד אותם באלכסון או עם רצועות קצרות יותר שניתן לתלות על הכתף בהתאם ללוק את בוחרת!

המלצות לכמה מארנקים החמים ביותר!

אם את מחפשת ארנק עור, האנרקים של Luxe הם בחירה מצוינת למי שמחפשת ארנק חורף יוקרתי. עיצוב מסוגנן זה מגיע עם חריצים מרובים לאחסון כל הכרטיסים והפתקים שלך, בעוד שחומר העור הרך שלו נותן לו תחושה יוקרתית. הארנק מגיע גם עם רצועה ניתנת להסרה כך שתוכלי לשאת אותו על הכתף או על פני הגוף בהתאם לאירוע.

אם את מחפשת אופציה טבעונית, אנחנו ממליצים על הארנקים של מותג תיקים Chilla של מעצבת ישראלית מקומית שמעצבת ארנקים טבעוניים מחומרים דמויי עור או מבדי טקסטיל כמו קורדרוי וקטיפה, העיצובים מגוונים מאוד בגדלים ובצבעים וסופר פופולאריים בחורף הזה.

מחירים

החורף הזה ארנקי מעצבים זמינים במגוון מחירים שונים, בהתאם לסגנון והחומרים מהם עשויים הארנקים וכמובן גם המותג. המחירים יכולים לנוע בין כ-100 ש"ח למחזיקי כרטיסים פשוטים ועד למעלה מ- 400 ש"ח לעיצובים יוקרתיים יותר.

תוכלו למצוא את הקולקציות השונות בחנויות השונות, אז עדיף לבדוק עם החנויות המקומיות שלך כדי לראות מה יש להם בהיצע. לחילופין, יש המון חנויות מקוונות שמוכרות ארנקי חורף במחירים מעולים ועם אפשרויות משלוח נוחות, מה שמקל על השגת הארנק המושלם לא משנה היכן את נמצאת.

אולי יעניין אותך גם