בונים מוסך לרכב בבית? הנה כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ישראלים שבוחרים לשפץ את ביתם ולבנות לעצמם חניה פרטית לרכב וזאת בצל הטירוף שמתרחש בישראל בכל הנוגע לחנייה לרכב וזה לא רק בתל אביב, אלא אפילו בישובים קטנים ברחבי הארץ, בנוסף, יותר ויותר ישראלים קונים היום רכב חדש מאשר רכב יד 2 ובעקבות כך גם רוצים לשמר את הרכב בצורה יותר.

בכתבה הבאה נדבר על מה אתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם משפצים את ביתכם לטובת חנית רכב פרטית. אז בואו נתחיל.

בנייה ועיצוב של חניה לרכב בבית יכול להיות פרויקט מרגש ומורכב, אבל חשוב לוודא שאתם עושים את זה נכון. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בניית ועיצוב מקום עבור הרכב שלכם בבית:

שלמות מבנית

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שמבנה הבית שלכם מספיק כדי להתמודד עם בנייה של חניה פרטית עבורו, כדאי לשקול את תוכנית הבניין או המבנה שבו אתם מתכוונים לעשות את השיפוץ ולעבוד עם קבלן צמוד, שיוכל לייעץ לכם בצורה נכונה אם אתם יכולים לבנות חניה פרטית לרכב או לא.

תאורה

תאורה טובה חיונית לשמירה על הרכב שלכם בצורה אופטימלית, בין אם אתם מחנים את הרכב בחניה פרטית בתוך הבית או בחוץ. שקלו להתקין גופי תאורה סביב מקום החניה שלכם המספקים גם תאורה כללית טובה וגם תאורה שתעזור לכם להחנות את הרכב במקום, בעיקר תאורה סובבת – שתוכל לעזור לכם לא לדפוק את הרכב באחד הקירות או לשרוט אותו, כי בסופו של דבר כשאנחנו עושים חניה לרכב לא תמיד מדובר בחלל הכי גדול.

אוורור

אוורור נכון מסייע להבטיח שלא תצטבר לחות על הרכב שלכם, לחות שעלולה לגרום לעובש או חלודה לאורך זמן.

ודאו שיש אוורור נאות בחלל כך שהאוויר יוכל להסתובב כראוי – זה יעשה הבדל גדול מבחינת שמירת הרכב שלך במצב מעולה!

ניצול שטח

קחו את הזמן לחשוב כיצד תשתמשו בחלל בצורה היעילה ביותר; אתם לא רוצים שהחניה הפרטית שלכם תרגיש צפופה עם יותר מדי דברים דחוסים בחלל קטן. חשבו על פתרונות אחסון ופונקציונליות פוטנציאליים לפני שמתחילים בבנייה במקום, כמו מדפים או ארונות בהם תוכלו לאחסן כלים וציוד הקשורים לתחזוקת רכב.

לסיכום

על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, יהיה לכם סיכוי הרבה יותר טוב לבנות ולעצב מקום עבור המכונית שלכם בבית שיתאים בצורה מושלמת לכל הצרכים שלכם!

אולי יעניין אותך גם