מחפשים תרמוס? הנה מה שקיים בשוק

כשמדובר בשמירה על המזון והמשקאות בטמפרטורה האידיאלית, תרמוס הוא כלי חיוני. עם כל כך הרבה סוגים שונים של תרמוסים בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלך. למרבה המזל, אנחנו כאן כדי להדריך אותך בתהליך בחירת התרמוס המתאים עבורך.

למה אתם צריכים תרמוס?

ראשית, שקול למה אתה מתכנן להשתמש בתרמוס שלך ובאיזו תדירות אתה מתכנן להשתמש בו. אם אתה רוצה תרמוס רק שישמור על הקפה שלך חם בזמן הנסיעה לעבודה כמה ימים בשבוע, אז אתה לא צריך משהו עם בידוד מתוחכם או מבנה עמיד במיוחד.

עם זאת, אם אתה בקמפינג או מטייל לעתים קרובות ורוצה משהו שיכול לעמוד בפני שטח קשה וטמפרטורות קיצוניות, אז כדאי לשקול השקעה של תרמוס ברמה גבוהה יותר.

גודל ועיצוב

לאחר שתחליט איזה סוג של בידוד ועמידות אתה צריך מהתרמוס שלך, ישנם שיקולים נוספים כמו גודל, צורה ועיצוב שעשויים להשפיע על ההחלטה שלך. לדוגמה, בקבוקי מים מבודדים רבים (בקבוק תרמי) מגיעים בגדלים שונים הנעים בין 12 אונקיות ל-40 אונקיות או יותר. כדאי גם לקחת בחשבון אם למיכל יש תכונות ארגונומיות כמו אחיזת גומי או ידיות מבודדות כדי להקל על הניוד לכל מקום שתלכו אליו, אם זה חדר כושר, קמפינג או אפילו סתם לעבודה במשרד.

הנה כמה תרמוסים עם תכונות ארגונומיות ואחיזת גומי

תרמוס מבודד Hydro עם מכסה היפוך: בקבוק נירוסטה זה מציע בידוד ואקום דופן כפולה לבקרת טמפרטורה מקסימלית ויש לו בנוסף גם ידית גומי נוחה לנשיאה קלה.

תרמוס קינג תרמוס נירוסטה עם ידית: בקבוק מבודד ואקום מסוגנן ועמיד זה נועד לשמור על נוזלים חמים או קרים לפרקי זמן ממושכים, והוא מגיע עם ידית גומי ארגונומית לניידות בטוחה.

תרמוס זוג'ירושי: תרמוסים איכותיים תוצרת יפן הכוללים תכונות כמו ואקום, מזיגה נוחה וחלקה, מבנה מתכת אל-חלד, רצועות כתף ועוד תכונות שהופכים את התרמוס הזה לאחד מהמתקדמים בעולם.

YETI Rambler 10oz Lowball: עשוי מפלדה בדרגה הגבוהה ביותר למטבחים, תרמוס זה שומר על שתייה חמה וקר תוך שמירה על הטעם של המשקה שלך. התרמוס מגיע גם עם אחיזה נוחה במיוחד עם מרקם נעים.

תכונות נוספות

לבסוף, חשבו על כל תכונות נוספות שיועילו כמו תאים מובנים לחטיפים, מכסים חסיני דליפות עם פיות רחבות לנוחות השתייה או רצועות נשיאה להובלה ללא ידיים.

לאחר שלקחת בחשבון את כל הגורמים הללו ושקללת בקפידה כל אפשרות בהתבסס על הצרכים וההעדפות האישיות שלך, אז הבחירה הנכונה בבחירת תרמוס צריכה להיות הרבה יותר קלה.

אולי יעניין אותך גם